ثبت برند زعفران

ثبت برند زعفران فوری

ارزان ثبت در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ی ثبت برند زعفران مطالبی را به اشخاصی که در صدد ثبت برند زعفران می باشند ارائه نماید مقاله را بخوانید و در صورت مواجه شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ارزان ثبت در ارتباط باشید.

ثبت برند زعفران

هر بازرگان یا فروشنده ای که محصولی را ارائه می دهد برای اینکه نام آن محصول  انحصاراً برایش گارانتی شود و حق امتیاز استفاده از آن را فقط خودش داشته باشد ، باید ثبت برند کند . در این میان ثبت برند زعفران نیز مستثنی نیست .

در ایران به خصوص که از تولید کنندگان بزرگ این محصول است ، ثبت برند زعفران بسیار متداول است زیرا هم کشاورزان و هم توزیع کنندگان ویا کسانی که بسته بندی و فروش زعفران را انجام می دهند اقدام به ثبت برند می کنند.

شرایط ثبت برند زعفران

مالک برند زعفران باید حداقل 18 سال تمام سن داشته باشد و دارای مجوز از جهاد کشاوری باشد . این مجوز موافقت اصولی با فعالیت شخص و تشخیص صلاحیت فعالیت او در این زمینه است که جهت ثبت برند زعفران لازم می باشد . ثبت برند زعفران از 45 طبقه شغلی معین شده از سوی اداره مالکیت در طبقه 31 انجام می شود . لیکن در صورتی برند زعفران قابل ثبت است کسی پیش از آن در طبقه 31  برند مورد درخواست یا شبیه آن برند را ثبت نکرده باشد لیکن ثبت برند در طبقات دیگر مانع ثبت برند مورد نظر شما در طبقه 31 نمی باشد.

ثبت بین المللی برند(مادرید)

اشخاصی که برند خود را ثبت می کنند می توانند برند خود را به صورت بین المللی ثبت کنند در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ثبت بین المللی برند(مادرید) می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مزایای ثبت برند زعفران

  1. ثبت برند ضمانت کننده این امر است که مشتریان قادر می باشند محصولات را تشخیص داده و متمایز نمایند.
  2. ثبت برند شرکت ها را توانمند می نماید تا محصولاتشان را از یکدیگر متفاوت کنند.
  3. ثبت برند وسیله ای برای بازاریابی شناخته می شود و پایه و اساس ایجاد مشهوریت و معروفیت شرکت ها محسوب می شود.
  4. وقتی برند ثبت می گردد مجوز استعمال از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منشا مستقیم درآمد از محل حق امتیازها هستند.
  5. ثبت برند جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی محسوب می شوند.
  6. این امکان وجود دارد که ثبت برند سرمایه و دارایی مهم و با ارزش کسب و کار باشند.
  7. ثبت برند شرکت ها را تشویق می نماید تا در حفاظت یا بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  8. این امکان وجود دارد که ثبت برند برای اخذ وام سودمند باشند.
ثبت برند زعفران فوری
ثبت برند زعفران

مراحل ثبت برند زعفران

جهت ثبت برند زعفران ابتدا باید برند خود را مشخص کنید . اینکه برند تصویری می خواهید به ثبت برسانید یا اسم تجاری یا ترکیبی از این دو و سپس پس از خلق یا طراحی برند باید در دومین مرحله استعلام آن انجام شود تا متوجه شوید که همکارانتان پیش از شما آن را ثبت نکرده باشند در مرحله سوم هم باید ثبت نام اظهارنامه انجام شود و چنانچه اظهارنامه رد شود باید اصلاح شده و مجدد ارسال شود .

در اظهارنامه مشخصات مالک برند و مشخصات برند و نمونه ای از آن به همراه عکس مدارک به اداره ثبت برند یا اداره مالکیت ارائه می شود . پس از این مرحله باید آگهی برند طی دو مرحله با فاصله یک ماه چاپ و در صورت عدم طرح شکایتی از آن گواهی ثبت برند زعفران برای متقاضی صادر می شود.

مدارک ثبت برند زعفران

مجوز فعالیت مدارک شناسایی شخص یا مدارک ثبتی شرکت با مدارک شناسایی مدیر عامل نمونه برند هزینه ثبت برند زعفران هزینه ثبت برند زعفران شامل هزینه های دولیت حق الثبت و حق الوجه آگهی روزنامه رسمی در دو نوبت به همراه حق الوکاله وکیل است که برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

مدت زمان ثبت برند زعفران نیز برای تاییدیه اولیه حداقل 35-40 روز کاری است و پس از آن باید سایر مراحل ثبت برند طی شود.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :