روند ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

یکی از انتخاب های خوبی که اشخاص می توانند برای توسعه و رشد و اخذ قرارداد با شرکت های بزرگ دولتی یا خصوصی داشته باشند ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج است. برای اینکار لازم است دو یا چند نفر با تنظیم اسناد ثبتی اقدام به ثبت شرکت مسئولیت محدود در اداره ثبت شرکت ها نمایید.

نحوه سریع ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج در سریع ترین زمان لازم است ابتدا وارد سایت اداره ثبت شرکت ها شوید در این سایت لازم است اطلاعاتی اعم از محل ثبتی شرکت و مسئول ثبت و نمانده اعضاء اطلاعات اعضاء و شرکاء شرکت باید ثبت شود. بعد از این می توانید اقدام به ثبت شرکت با مسئولیت محدود نمایید.

بنابراین می توان گفت مهمترین مرحله ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها می باشد بنابراین اگر اطلاعات درست وارد نشود یا گزینه ای تکمیل نشود یا ایرادات احتمالی بر طرف نشود درخواست شما رد خواهد شد و مجدد باید رفع ایراد نمایید. اما اگر در ثبت شرکت با مسئولیت محدود عجله دارید حتما به کارشناسان حرفه ای در این حوزه مراجعه کنید.

بخشی از روند ثبت شرکت مربوط به سامانه است و بخشی نیز حداقل مواردی است که قانون تجارت برای ثبت شرکت تعیین کرده است مداررک را باید کامل و بدون نقص تنظیم کنید. شرکت های با مسئولیت محدود در کرج به سادگی قابل ثبت هستند.

مزایا و معایب ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

ثبت شرکت همانند هر چیزی داررای مزایا و معایب خاص خود است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز مزایا و معایبی وجود دارد. مزایای ثبت شرکت با مسئولیت محدود را می توان به محدود بودن مسئولیت این نوع شرکت ها اشاره کرد. شما زمانی که این نوع شرکت را ثبت می کنید تنها به میزان سرمایه ای که متعهد شده اید مسئولیت دارید. از دیگر مزیت ثبت شرکت با مسئولیت محدود این است که می توانید بعد از ثبت و با جمع کردن اعتبار وام دریافت کنید. همچنین این تصور که شرکت با مسئولیت محدود نمی تواند در مزایده یا مناقصه شرکت کند کاملاً اشتباه است اما باید اعتبار مالی بالایی داشته باشد.

معایبی که این نوع شرکت دارد یک سری اصول و مقررات قانونی است. حتماً باید در زمان اخذ قرار داد در کنار نام شرکت نوع شرکت با مسئولیت محدود را ذکر نمایید. در غیر این صورت مطابق قواعد و مقررات قانون تجارت مسئولیت شرکاء تضامنی خواهد بود. اما به طور کلی میی توان گفت ثبت شرکت با مسئولیت محدود نسبت به سایر شرکت ها دارای اعتبار بیشتری است.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

مدارک زیر باید در دو نسخه بعد از امضاء توسط شرکاء تنظیم شود و به اداره ثبت شرکت ها پست شود.

  • اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت نامه شرکت با مسئولیت محدود
  • تقاضانامه شرکت با مسئولیت محدود
  • صورتجلسه هیئت مدیره
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده
  • وکالتنامه
  • مدارک هویتی شرکاء
  • اقرارنامه مدییر عامل مبنی بر درسافت کل سرمایه از شرکاء

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود نسبت به شرکت های مختلف بسیار ساده است. تنها کافی دو یا دچند شریک برای ثبت این نوع شرکت توافق به همکاری نمایند و بر اساس اصول مقرر اقدام به ثبت این نوع شرکت کنند. شرکاء لازم نیست در ابتدا سرمایه ای را ارائه دهند اما نسبت به سرمایه ای که تعهد کردند در سود و زیان شزرکت دخالت دارند. همچنین هر شریک در مجامع عمومی که جلساتی است برای اعمال و بررسی برخی تغییرات به میزان سهم الشرکه ای که در شرکت دارند در سود و زیان آن شریک هستند.

مراحل گام به گام ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

  1. ابتدا باید به سایت رسمی ثبت شرکت ها وارد شوید. اگر تا کنون ثبت شرکت انجام نداده اید پیشنهاد می کنیم با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند تماس بگیرید زیرا رعایت برخی نکات در سامانه ثبت شرکت ها الزامی است.
  2. در مرحله بعدی باید اطلاعات مربوطه  شرکت را وارد کرد. و ثبت درخواست شرکت را در سامنانه ثبت شرکت ها نهایی کرد از این زمان طی دو روز نام شرکت بررسی می شود که در صورت تایید وارد مرحله بعد خواهید شد.
  3. مدارک پس از تنظیم و امضاء به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری کرج پست می شود.
  4. کارشناس بعد از بررسی درخواست اگر ایراد و اشکال و یا مانعی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود مشاهده نکند درخواست ثبت را قبول خواهد کرد.
  5. پیش نویس آگهی را باید از سایت ثبت شرکت ها با وارد کردن شماره پیگیری در قسمت پیگیری پرونده های ثبتی دریافت کنید و با ارائه آن به اداره ثبت شرکت ها اصل آگهی را دریافت کنید.

شرایط اختصاصی ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

قانون شرایط حداقلی را برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در نظر گرفته است. البته بخشی از این شرایط برای تمامی شرکت ها کاربرد دارد اما به طور کلی ثبت شرکت شرایط اختصاصی دارد که باید برای ثبت شرکت از این شرایط برخوردار باشید.

  • اولاً هر شرکت تجاری با تعیین سرمایه به ثبت می رسد و باید از حداقل سرمایه برخوردار باشد. سرمایه اولیه حداقلی که باشد شرکت های تجاری داشته باشند یک میلیون ریال است.
  • همه شرکت ها باید تعدادی شرکاء داشته باشند که حداقل این تعداد برای شرکت های مختلف متفاوئت است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل شرکاء دو نفر باشند.
  • این شرکت تک نفره ثبت نمی شود اما می توانید به صورت تک مدیریتی آن را به ثبت برسانید.
  • شرکاء شرکت اگر از مدیران آن نیز هستند باید شرایط مدیریت از جمله استخدام رسمی دولت نبودن و نداشتن سوء سابقه کیفری برخوردار باشند. داشتن حداقل سن قانونی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود الزامی است.

هزینه و زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

هزینه ثبت این نوع شرکت هم همانند بقیه شرکت ها در چند مرحله قابل پرداخت است و ار ابتدا باید هزینه حق ثبت و روزنامه رسمی و هزینه حق الوکاله می باشد. برای اینکه بدانید چقدر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید باید سرمایه شرکت و تعداد شرکاء و همچنین موضوع شرکت را تعیین نمایید. در نهایت می توانید اقدام به ثبت شرکت با مسئولیت محدود نمایید. زمان حداقلی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج 14 روز کاری می باشد.

نهایت: از اینکه با مجموعه ارزان ثبت همراه بودید سپاسگذاریم. کارشناسان ما در مجموعه ارزان ثبت پاسخگوی سوالات ثبتی شما خواهند بود. همچنین می توانید با کمترین هزینه و در حداقل ترین زمان ممکن ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج را داشته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :