هزینه اقدامات پس از ثبت شرکت

اقدامات لازم پس از ثبت شرکت ها

از جمله مواردی که باید پس از ثبت به آن پرداخته شود بحث امور اقدامات پس از ثبت شرکت می باشد که باید از سوی فعالان اقتصادی پیگیری شود. در ادامه به موارد مهم در زمینه هزینه ثبت تغییرات پس از ثبت شرکت می پردازیم.

اقدامات پس از ثبت شرکت چیست ؟

بسیاری از اشخاص و فعالان اقتصادی تصور می‌کنند  که بعداز پیمودن گام های مربوط به ثبت شرکت، از جنبه قانونی و حقوقی  دیگر وظیفه ای نخواهند داشت و می‌توانند به راحتی فعالیت خود را آغاز کنند. اما این تصور چندان درست نیست، چرا که مراحل و روش های قانونی اقدامات اساسی پس از ثبت شرکت‌ وجود دارد که باید پیش از آغاز به کار رسمی آن انجام داد تا به لحاظ حقوقی امنیت تجاری شرکت حفظ شود.

پس از ثبت شرکت اصولاً باید تکلیف مالیات شرکت را مشخص کرد و چون این موضوع اجباری است به مجموعه اقدامات مربوط به مبحث مالیات شرکت ها اقدامات پس از ثبت شرکت می گوییم.
در این مطلب به برخی از این اقدامات مهم پس از ثبت شرکت اشاره می‌کنیم و طریقه انجام پذیرفتن این اقدامات را بررسی می‌کنیم.

هزینه اقدامات پس از ثبت شرکت چقدر است؟

پس از ثبت شرکت می بایست اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی ، اخذ کد اقتصادی و تشکیل پرونده مالیاتی و نیز گواهی ارزش افزوده را انجام داد .از آنجا که هریک فرایند منحصر به فرد خود را داردو باید یکی انجام شده و دیگری بعد از آن اقدام شود لذا باید هزینه هر یک را جداگانه مد نظر قرار داد ( هزینه اقدامات پس از ثبت شرکت ). ارزان ثبت کلیه اقدامات بعد از ثبت شرکت را با هزینه مناسب برای شما انجام می دهد.

هزینه و تعرفه اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی

هر ساله از سوی اداره صادر کننده دفاتر تعرفه جدیدی برای دفاتر 50 برگ ، 100 برگ و 200 برگ اعلام می شود که باید هزینه خدمات ارزان ثبت و نیزهزینه های پستی را به این مبلغ اضافه کنید . شایان ذکر است که دفاتر پلمپ دفاتری است که تهیه آنها بعد از ثبت شرکت اجباری است و بر اساس مفاد درج شده در آنها مالیات سالانه شرکت محاسبه می گردد این دفاتر باید همه ساله از اداره ثبت شرکت  اخذ و با اظهارنامه مالیاتی به حوزه مالیاتی شرکت ارائه گردد.

هزینه و تعرفه تشکیل پرونده مالیاتی

برای تشکیل پرونده مالیاتی وکیل ارزان ثبت باید که ابطال تمبر سرمایه شرکت را بپردازد . بنابراین حق الوکاله وکیل به علاوه هزینه ذکر شده  هزینه تشکیل پرونده مالیاتی شرکت شما می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ارزان ثبت تماس بگیرید.

اقدامات لازم پس از ثبت شرکت ها
اقدامات پس از ثبت

هزینه و تعرفه اخذ کد اقتصادی

اخذ کد اقتصادی پس از تشکیل پرونده مالیاتی و در 4 مرحله انجام می شود که عبارتست از مراجعه به حوزه مالیاتی شرکت ، ثبت نام در سامانه آنلاین کد اقتصادی ، مراجعه مجدد جهت تشکیل پرونده فیزیکی کد اقتصادی و پیگیری های لازم برای صدور کد . بنابراین هزینه اخذ کد اقتصادی باید خدمات گفته شده و حق الوکاله  رجوع نماینده شما به اداره مالیات را پوشش  دهد .

هزینه و تعرفه گواهی ارزش افزوده

گواهی ارزش افزوده مستلزم تشکیل پرونده ارزش افزوده است که مانند کد اقتصادی هم نیازمند به مراجعه حضوری البته خیلی بیشتر و هم پیگیری های اداری و اینرنتی دارد . به طور کلی ارزش افزوده بسیار پیچیده تر از سایر مسائل مالیاتی شرکت است و به همین دلیل نیز هزینه ارزش افزوده نیز بالاتر خواهد بود .البته اخیراً به دلیل تاکید بر الزام متقاضی در اداره مالیات بخشی از کار را بر عهده خود متقاضی گذاشته و عمدتا” هزینه خدمات پیگیری ارزش افزوده اخذ می شود .

برای اخذ مشاوره های حقوقی لازم در این خصوص می توانید با کارشناسان مجرب موسسه ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :