اخذ پروانه بهره برداری در کرج

شرایط اخذ پروانه بهره برداری در کرج

یکی از مهمترین موارد برای راه اندازی یک واحد صنعتی این است که اقدام به اخذ پروانه بهره برداری نمایید. پروانه بهره برداری برای اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه های مختلفی صادر می شود. برای اخذ پروانه بهره برداری باید کارگاه تولیدی یا صنعتی داشته باشید در واقع باید فرآورده ای را تولید و بهره برداری نمایید. در ادامه به بررسی پروانه بهره برداری خواهیم پرداخت پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

شرایط اخذ پروانه بهره برداری در کرج

متقاضیان اخذ پروانه بهره برداری در کرج باید ابتدا جواز تاسیس را دریافت کرده باشند. بعد از دریافت جواز تاسیس و راه اندازی کارگاه و یا کارخانه تولیدی می توانید درخواست پروانه بهره برداری را صادر نمایید. پروانه بهره برداری برای مشاغلیی که در واحد های صنعتی و شهرک های صنعتی و کارگاه های خصوصی در داخل شهر که ظرفیت تولید دارند صادر می شود. با توجه به این پروانه میزان بهره برداری و ظرفیت تولید مشخص می شود.

شرکت یا مالک کسب و کار نمی تواند بیشتر از توان و ظرفیت کارگاه یا کارخانه تولید انجام دهد. ارگان های مختلفی می توانند پروانه بهره برداری صالدر کنند که بر حسب نوع فعالیت و موضوع مجموعه تولیدی این مورد بررسی می شود. دریافت پروانه بهره برداری باید بر حسب موارد مختلفی رسیدگی شود بعد از رسیدگی  موارد مختلف و تاییدیه های لازم این پروانه صادر می شود.

 

شرایط اخذ پروانه بهره برداری در کرج

مدارک لازم جهت اخذ پروانه بهره برداری در کرج

مدارک مورد نیاز برای اخذ پروانه بهره برداری در کرج شامل مواد مختلفی می باشد. این مدارک شامل: طرح توجیهی، در صورت داشتن مجوز ارائه جواز تاسیس، پروانه تولید و بهداشت، دریافت موافقت محیط زیست، مدارک هویتی متقاضی یا مدیر عامل شرکت، سند و اجاره نامه ملک برای این مجوز لازم می باشد. این مدارک براای دریافت پروانه لازم و ضروری می باشد.

امتیاز های اخذ پروانه بهره برداری در کرج

اشخاصی که پروانه بهره برداری دریافت می کنند می توانند از امتیاز های مختلف که سازمان صنعت، معدن، تجارت در نظر گرفته است برخوردار شوند. امتیاز هایی که در این زمینه در نظر گرفته می شود عبارت است از:

  • دارندگان این پروانه می توانند در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شرکت نمایند. این نمایشگاه ها جهت معرفی شرکت یا محصولات و خدمات مختلف برگزار می شوند که در برخی از آنها داشتن مجوز تولید الزامی است.
  • صاحبان پروانه می توانند از انواع وام ها و مزایای دریافت تسهیلات از بانک های مختلف دریافت کنند.
  • از کلیه پاداش های وزات صنعت معدن تجارت می تواند استفاده کند.
  • با ایین مجوز به راحتی می توانید برند های مختلفی را به ثبت برسانید.
  • تخفیف ها و معافیت های مالیاتی بر حسب سازمان مورد نظر
  • معافیت از هزینه های گمرکی برای واردات ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مورد نیاز کارخانه.

در پایان: از اینکه با مجموعه حقوقی ارزان ثبت همراه بودید کمال تشکر را داریم. شما می توانید برای اخذ پروانه بهره برداری یا جواز تاسیس یا مجوز های سازمان صمت هم اکنون با وکلاء حقوقی ما تماس حاصل نمایید. جهت اطلاع از سایر شرایط با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :