مراحل مدارک و شرایط ثبت برند در همدان

برند نامی است که هر شخص یا شرکت باید آن را داشته باشد. زیرا معرف محصول و کاری است که انجام می دهد. ثبت برند در همدان به دارای شرایط و قواعد و مقرراتی می باشد که ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. برند هویتی است که می توانید با ثبت آن به کسب و کارتان بدهید.

ثبت برند و علائم تجاری در همدان

برند و علامت تجاری هر یک معرف محصولات و هویت بخشی به کالاهای مختلف هستند. به مرور زمان حمایت مالکیت معنوی در خصوص ثبت برند و علامت تجاری ایجاد شده است که این حمایت ها هم اکنون در قالب قانون در سراسر دنیا مورد حمایت می باشند.

برای ثبت برند در همدان باید اسمی داشته باشید که مرتبط با قوانین و مقررات مربوط به سازمان ثبت باشد. ممنوعیت هایی برای برند هایی تجاری وجود که باید اسم برند بر اساس این چهارچوب های قانونی ثبت شود.

علائم تجاری نیز نمادی است که می تواند معرف محصول باشد اصولاً ثبت برند در همدان در کنار ثبت علامت تجاری می تواند فرصت جدیدی را ایجاد نماید.

شرایط و مدارک ثبت برند در همدان

زمانی شما می توانید برندی را در همدان ثبت کنید که شرایط و مدارک مربوط به قانون ثبت علائم تجاری را رعایت کرده باشید در این قانون لازم است متقاضیان از شرایط که در ادامه می خوانید برخوردار باشد برای این منظور لازم است حداقل متقاضی دارای 18 سال سن قانونی باشد.

داشتن مجوز برای ثبت برند در همدان الزامی می باشد. همچنین لازم است برندی که انتخاب می کنید خاص و منحصر به فرد باشد برای اینکه از ارسال برند های تکراری به اداره ثبت جلوگیری شود شما می توانید در سایت مالکیت صنعتی استعلام برند مورد نظر را دریافت کنید. برند حتماً باید فارسی باشد.

با احراز شرایط فوق می توانید با ارائه مدارک زیر در اظهارنامه ثبت برند در سایت مالکیت صنعتی تقاضای ثبت برند در همدان را بدهید. مدارک مورد نظر عبارت است از:

  • ارائه مدارک شناسایی برای اشخاص حقیقی
  • ارائه مدارک ثبتی به همراه مدارک شناسایی مدیر عامل برای متقاضیان حقوقی
  • مجوز مورد نظر که باید مرتبط با فعالیت مورد نظر باشد.
  • کارت بازرگانی در صورتی که برند غیر فارسی باشد.
  • ارائه نمونه ای از تصویر علامت تجاری یا نام تجاری
  • در صورت داشتن وکیل حتماً باید نمونه وکالت نامه نیز ارائه شود.

مراحل ثبت برند و علامت تجاری در همدان

متقاضیان ثبت برند در همدان برای انجام روند ثبت برند خود باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهند.

در ابتدا متقاضی باید در سایت اداره مالکیت صنعتی حساب کاربری ایجاد کند. ایجاد حساب کاربری با ارائه مدارک شناسایی و گواهی امضاء و شماره موبایل به نام در سایت مالکیت صنعتی انجام می شود.

قدم بعدی دریافت اظهارنامه و تکمیل آن است اطلاعات در اظهارنامه الکترونیکی بوده که در آن اطلاعات شناسایی متقاضی و تقاضای مورد نیاز برای ثبت برند انجام می شود. از این رو بعد از وارد کردن اطلاعات مربوطه و سپس اطلاعات برند و اسناد و مدارک و مستندات مورد نظر با پرداخت هزینه اظهارنامه آن را برای ثبت به اداره مالکیت صنعتی ارسال می کنید.

سازمان ثبت بعد از نوبت رسیدگی اظهارنامه ابتدا آن را از جهت طبقات ثبتی برند مورد بررسی قرار می دهد و در صورت صحت اطلاعات وارد شده برند را بر اساس قوانین ثبت علائم تجاری مورد بررسی قرار می دهد در صورت تایید این مرحله، اظهارنامه مورد بررسی رئیس اداره ثبت مالکیت صنعتی قرار می گیرد و در صورت صحیح بودن اطلاعات مورد نظر آگهی نوبت اول انتشار خواهد یافت.

طی 30 روز متقاضی باید آگهی نوبت اول را درر روزنامه رسمیی منتشر نماید و تا 30 روز نباید اقدامات ثبتی ادامه پیدا کند تا در صورت اعتراض روند ثبت متوقف شود. در غیر این صورت مورد تایید قرار می گیرد و بعد از پرداختی های نهایی آگهی صادر می شود که قدم پایانی انتشار آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

هزینه ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی در همدان

ثبت برند دارای مراحل گوناگونیی است کههر مرحله نیز پرداختی های متعددی دارد. در ابتدا باید هزینه دریافت و ثبت اظهارنامه الکترونیکی برند را انجام دهید. هزینه ثبت برند در همدارن در مرحله دوم مربوط به آگهی نوبت اول است که باید در روزنامه رسمی انتشار یابد و بعد از آن نیز هزینه های ثبتی و هزینه گواهی نامه ثبت برند و در پایان آگهی نوبت دوم می باشد.

قیمت دقیق هزینه ثبت برند در همدان را می توانید از کارشناسان ما در ارزان ثبت دریافت کنید. با مجموعه ثبت ارزان با کمترین تعرفه ها برند تجاری خود را می توانید ثبت کنید.

زمان ثبت برند در واحد مالکیت صنعتی در همدان

به طور کلی هر برند تجاری دارای زمان متعدد برای ثبت است و نمی توان زمین دقیقی را برای ثبت برند در نظر گرفت اما در صورتی که مدارک کامل باشد و تمام مراحل بدون نقص پرونده پیش رود طی دو الی سه ماه برند تجارری شما به ثبت خواهد رسید.

خدمات مالکیت صنعتی در همدان

اداره مالکیت صنعتی برای انجام فعالیت های تجاری خود در زمینه های اختراع، علائم تجاری، طرح صنعتی خدمات مختلفی ارائه می دهد. تمامی خدمات آنلاین ارائه می شود و می توانید با مراجعه به سایت اداره مالکیت صنعتی در میز خدمات خدماتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت علائم تجاری، ثبت طرح صنعتی، انتقال مالکیت صنعتی گواهی نامه های ثبتی، استعلامات ثبتی، ثبت مادرید انواع خدمات دیگر را دریافت کنید.

شرایط ثبت اختراع در همدان

  • ساخت اختراعی جدید و مفید برای زندگی بشر
  • تغییرات فنی محسوس در محصولات مختلفی که از قبل ایجاد شده است.
  • عدم افشاء اختراع قبل از ثبت
  • تصاویری از اختراعات

شرایط ثبت طرح صنعتی در همدان

ثبت طرح صنعتیی زمانی انجام می شود که طراح موفق به خلق ایده جدید در ظاهر کالایی شده باشد که پیش از این وجود نداشته باشد. زمانی که طراح موفق به خلق پدیده جدیدی از نظر ظاهری می شود می تواند به عنوان طرح صنعتی آن را ثبت نماید و از مزایای ثبت طرح صنعتی استفاده نماید.

کلیه خدمات مالکیت صنعتی دراستان همدان را می توانید با وکلاء و کارشناسان ثبتی مجتمع ارزان ثبت با کمترین هزینه و در کمترین زمان دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :