هزینه، مراحل و مدارک ثبت شرکت در شهرکرد

زمانی که می خواهید ثبت شرکت در شهرکرد انجام دهید. شرکت نوعی شخصیت حقوقی مستقل است که به واسطه شراکت دو یا چند نفر و سرمایه ای که توسط این اعضاء تامین می شود انجام می شود. اداره ثبت شرکت ها در شهرکرد درخواست مورد نظر برای ثبت شرکت را بررسی می نماید و در نهایت آگهی ثبت شرکت صادر می شود.

ثبت شرکت در شهرکرد

شرکت یعنی شخصیت حقوقی مستقل، قانون تجاررت با معرفی شرکت های تجاری مختلف این امکان را فراهم کرد تا شراکت های اشخاص در قالب شرکت جنبه قانونی داشته باشند و به اعتبار قانون شخصیت حقوقی اعتبار پیدا کند. شرکت با مشارکت اشخاص به ثبت می رسد و در صورتی که فعالیت مسمر ثمری نداشته باشد یا هر دلیلی که ادامه شراکت ممکن نباشد قابل انحلال و از بین رفتن است.

برای ثبت شرکت لازم است مراحل و هزینه ها و مدارک و همچنین قواعد و مقررات مربوطه را بررسی نمایید ما در ایین مطلب مهمترین موضوعاتی که در زمان ثبت شرکت باید بدانید را به شما شرح داده اید. سوالات خود را می توانید از طریق مشاوره رایگان از کارشناسان ارزان ثبت دریافت کنید.

شرایط و مدارک ثبت شرکت در شهرکرد

قانون تجاررت برای ثبت شرکت شرایط حداقلی تعیین کرده است که این موضوع بر اساس نوع شرکت تجاری متفاوت است. اما شرایط کلی برای انتخاب هیئت مدیره شرکت انتخاب اشخاص فاقد سوء پیشینه موثر کیفری و نیز اشخاص استخدام دولت می باشد. مدیران شرکت باید حداقل 18 سال تمام را داشته باشند. شرکت باید تحت نام مخصوص به ثبت برسد بنابراین حتماً در انتخاب نام استعلامات لازم را دریافت کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در شهرکرد عبارت است است از: اساسنامه، اظهارنامه یا تقاضا نامه، شرکت نامه، صورتجلسه مجمع عمومی موسسین، صورتجلسه هیئت مدیره، مدارک شناسایی اعضاء شرکت، برگه پذیرش نهایی، در صورت نیاز ارائه مجوز و در صورت داشتن وکیل ارائه وکالت نامه از مدارک مربوطه است که در دو نسخه تهیه می شود و به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در شهرکرد پست خواهد شد.

ثبت شرکت در شهرکرد

مراحل ثبت شرکت در شهرکرد

  1. تکمیل مدارک و اسناد مربوط به ثبت شرکت
  2. ورود به سایت اداره ثبت شرکت ها و ثبت درخواست مربوط به ثبت شرکت در شهرکرد
  3. تکمیل اطلاعات در سایت بر اساس گزینه های مشخص شده، در تکمیل اطلاعات در سایت همه گزینه های ستاره دار باید تکمیل شده باشد.
  4. طی دو روز اسم شرکت مشخص خواهد شد که در این صورت تایید از مدارک ثبتی دو نسخه تهیه نمایید.
  5. مدارک مورد نظر به اداره ثبت شرکت های شهرکرد پست می شود.
  6. بعد از بررسی مدارک و تکمیل بودن تمامی شرایط قانونی ثبت شرکت آگهی ثبت شرکت صادر خواهد شد.

هزینه و زمان ثبت شرکت در شهرکرد

متقاضیان ثبت شرکت لازم است از چگونگی تعرفه های اداره ثبت در خصوص ثبت شرکت نیز مطلع باشند. هزینه های ثبتی شرکت بر اساس موارد زیر مشخص خواهد شد. نوع شرکت در هزینه های حق ثبت تعیین کنده مبلغ پرداختی می باشد.

میزان سرمایه در ابطال تمبر و تعیین مالیات بر سرمایه هزینه ثبت شرکت را مشخص خواهد کرد. موضوع شرکت یکی دیگر از موارد مهم در تعیین هزینه و تعرفه های حق ثبت است و در مجموع هزینه روزنامه نیز بر اساس اطلاعات آگهی ثبت و تعداد اعضاء مشخص خواهد شد.

مدت زمانی ثبت شرکت در شهرکرد بر اساس تکمیل بودن مدارک ثبتی 14 روز کاری می باشد. بنابراین برای اینکه در حداقل ترین زمان و با کمترین هزینه ثبت شرکت شهرکرد را انجام دهید حتماً با کارشناسان ثبتی ما در ارزان ثبت تماس بگیرد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در حوزه ثبتی شهرکرد

اگر از جمله اشخاصی هستید که می خواهید یک شرکت کوچک برای انجام برخی پروژه ها ثبت کنید و یا اینکه می خواهید شرکتی ثبت کنید که شرکاء آن کمترین مسئولیت را داشته باشند بهتر است به فکر ثبت شرکت با مسئولیت محدود باشید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیازمند داشتن حداقل دو شریک است که سرمایه مشخصی را تحت عنوان سهم الشرکه تعیین کرده اند و می توانند در سود و زیان به نسبت سهم الشرکه ایی که دارند شریک شوند. موسسه غیر تجاری به صورت تک مدیریتی نیز قابل ثبت است ولی حداقل شرکاء آن باید دو نفر باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد

شرکت سهامی خاص یکیی از دسته بندیی هایی شرکت های شهامیی در قانون تجارت است که برای ثبت این شرکت حداقل سه سهامدار باید تعیین شود که هیئت مدیره آن نیز از بین سهامداران انتخاب می شود و حداقل سه عضو هیئت مدیره دارد. این شرکت دارای دو بازرس نیز می باشد.

اعتبار بازرسان شرکت یک ساله و اعتبار هیئت مدیره دو ساله است که بعد از انقضاء مدت مربوطه تمدید یا تغییرات انجام خواهد شد. ثبت شرکت سهامی خاص با تعیین سرمایه مشخص و تقسیم سهام و تنظیم اسناد و مدارک مورد نظر قابل ثبت می باشد.

ثبت موسسه غیر تجاری در شهرکرد

موسسه به شخصیت حقوقی مستقل که دو یا چند نفر برای انجام امور غیر تجاری یا فرهنگی آموزشی آن را تشکیل می دهند گفته می شود. اگر اعضاء موسسه هدف شان از ثبت موسسه بهرمندی از سود باشد موسسه غیر تجاری انتفاعی ثبت خواهد شد و در صورت انجام امور عام المنفعه و خیره موسسه غیر تجاری غیر انتفاعی ثبت خواهد شد.

ثبت شرکت بازرگانی در شهرکرد

شرکت سهامی خاص در دسته بندی شرکت بازرگانی قرار دارد. جدا از این نوع شرکت اگر موضوع اساسنامه انجام امور صادارت و واردات و مبادرت به ترخیص کالا از گمرک و یا فعالیت در زمینه های خرید و فروش باشد تحت عنوان شرکت بازرگانی به ثبت می رسد.

ثبت شرکت پیمانکاری در شهرکرد

هر شرکت تجاری باید تحت موضوع خاصی ثبت شود. شرکت پیمانکاری شرکتی است که موضوعات فنی و مهندسی را در چهارچوب بند دوم اساسنامه عنوان کرده است. برای ثبت شرکت پیمانکاری لازم است فعالیت شرکت در زمینه های مختلف انجام شود. یکی از موضوعات عامی که در اساسنامه شرکت پیمانکاری بهتر است عنوان شود انجام در انواع مناقصات و مزایدات ثبتی شرکت می باشد.

ثبت شرکت خدماتی در شهرکرد

فعالیت های خدماتی در زمینه های متعددی ارائه ارائه داده می شود. شرکت خدماتی در موضوعات مختلف خدماتی می تواند به ثبت برسد مشروط به اینکه فعالیت مربوطه خنبه تجاری داشته باشد.

برای ثبت شرکت خدماتی لازم است یکی از قالب های ثبتی را انتخاب نمایید و بر اساس شرایط قانونی شرکت مربوطه موضوع خدماتی را تدوین کنید. تنظیم موضوع شرکت باید علاو.ه بر امور خدماتی سایر موارد را نیز در نظر گرفته شود. بهترین نوع شرکت تجاری برای ثبت شرکت خدماتی شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

واحد های ثبت شرکت در شهرکرد

  • بروجن
  • لردگان
  • فارسان
  • سامان
  • بن
  • اردل
  • کیار
  • لردگان

آدرس اداره ثبت شرکت در شهرکرد

سازمان ثبت شرکت ها در شهرکرد، در آدرس: بلوار آیت ا… کاشانی، جنب دادگستری، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهرکرد، واحد ثبت شرکتها شهرکرد مستقر می باشد.

تمامی خدمات ثبتی مورد نظر در قانون تجارت را می توانید در مجموعه ارزان ثبت با مشاوره رایگان و همکاری با وکلاء پایه ییک و کارشناسان تخصصی ثبتی در کمترین زمان و هزینه خدمات مربوطه را دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :