ثبت شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی

امروزه فروشگاه های بزرگی در سطح کشور تاسیس شده اند که برای چیدمان وسایل و محصولات قابل عرضه خود باید مکانی مناسب و مقاوم را برگزینند و آن را در معرض دید همگان قراردهند. ثبت شرکت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که با تهیه قفسه مناسب شرکت خود در راه عرضه محصولات خود گام برداشته و از این طریق مشتریان را برای تهیه محصولات خاص راهنمایی کنید. در ادامه نحوه و انواع قفسه بندی انبار و فروشگاهی را به شما عزیزان شرح می دهیم.

ثبت شرکت قفسه بندی انبار

ثبت شرکت برای ماهیت رسمی بخشیدن به هر زمینه کاری و رونق در حیطه فروش و خدمات رسانی بسیار حائز اهمیت می باشد. از آن جایی که این کار علاوه بر ماهیت حقوقی که به کسب و کار می دهد ایجاد اعتماد در بین خریداران و کسانی که نیاز به خدمات دارند کرده و از سود جویی کسانی که تلاش شما را به اسم خود می زنند نیز جلوگیری می نماید.

شرکت آریا پویان آرنگ با سال ها تجربه در امر تولید و ساخت قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی بر آن است تا بهترین نوع قفسه بندی را با بالاترین درجه از مواد اولیه همچنین مناسب ترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد .ما در شرکت آریا پویان آرنگ مفتخریم برای صاحبین صنایع در امور سازمان دهی و نظم خدمات رسانی کرده و با تولید قفسه بندی های مناسب برای صنایع مختلف در امور کسب و کارشان قدمی برداریم.

قفسه بندی انبار با متریال مناسب

ساخت قفسه بندی انبار به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

به طور مثال می توان به مساحت انبار اشاره نمود ، برای ساخت و تولید قفسه بندی مناسب ابتدا باید کارشناسان با تجربه مساحت و فضای انبار را بررسی نمایند تا بتواننند با طراحی و ساخت قفسه های مناسب بهترین بهره برداری از فضا و مناسب ترین راه چیدمان کالا ها و اجناس را در نظر بگیرند.

مورد دیگه ای که در ساخت قفسه بندی انبار مورد توجه باید باشد نوع کالاهایی که در انبار قرار است نگه داری شوند. برای هر دستهاز کالاها و همچنین با توجه به وزن و حجم آن ها قفسه بندی مجزا و متریال خاصی باید استفاده گردد. دسته ای از قفسه بندی ها مربوط به انبار دارو می باشتد و برخی شامل تولیدات قطعات سنگین صنعتی همچنین برخی از قفسه بندی ها در سردخانه برای نگه داری مواد غذایی و… به کار می روند. بایدبدانیم با توجه به تنوع محصولاتی که در انبار نگه داری می شود نتریال و نوع قفسه بندی نیز متغیر می باشد.

فاکتور های لازم برای سفارش قفسه بندی انبار

دوام قفسه بندی انبار : با دوام بودن و استحکام قفسه بندی انبار امری است مهم برای حفظ و نگه داری کالاها و احناسی که در انبار نگه داری می شود.

اندازه ها وطبقات : اندازه گیری مناسب در ساخت قفسه بندی انبار بسیار مهم می باشد تا بهترین استفاده از فضای انبار صورت گیرد و بتوانیم از تمامی قسمت ها استفاده کنیم تا میزان اجناس بیشتری را در انبار جای دهیم ، همچنین میزان طبقات قفسه بندی ها بنا بر نوع کالایی که قرار است در انباز نگه داری شود متفاوت می باشد.

در نظر گرفتن ایمنی : برای طراحی انبار باید یکسری نکات مهم را در نظر گرفت مانند محلی که سیم های برق از ان جا عبور می کنند، فاصله قفسه ها و اجناس با روشنایی و چراغ ها ، محل قرار گیری لوازم اطفاء حریق و دسترسی راحت به آن ، بسته نشد محل ورود مامورین آتش نشانی و امدادگران در صورت بروز اتش سوزی و یا حوادث دیگر.

فضا برای جا به جایی : در طراحی قفسه بندی انبار باید این نکته را در نظر گرفت که بنابر محصولاتی که در انبار نگه داری می شوند فضا برای رفت و آمد افراد و یا ماشین حمل و همچنین لیفتراک باید در ظر گرفته شود.

هزینه  قفسه بندی انبار : تعیین هزینه برای ساخت و طراحی قفسه بندی به موارد مختلفی بستگی دارد ماییند متراژ انبار و نوع متریال ، وسعت انبار تاثیر مستقیمی بر روی میزان هزینه داشته همچنین این نکته که قفسه بندی برای نگه داری چه کالاهایی مورد استفاده قرار میگیرد. مشاورین ما در شرکت آریا پویان آرنگ آماده مشاوره به شما عزیزان در این زمینه بوده تا با برآورد بهترین هزینه انبار و یا فروشگاه های مرد نظر شما عزیزان را تجهیز نمایند.

قفسه بندی انبار

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی

امروزه خرید و فروش بحث گسترده ای داردو از واحد های کوچک به فروشگاه های بزرگ و هایپر ها تغییر ماهیت داده اند. برای جلب اعتماد این مراکز و عقد قراردادهای ساخت و مجهز کردن فروشگاه ها و هایپر ها باید واحد تولید و طراحی را در غالب شرکت ساخت قفسه های فروشگاهی به ثبت رسانده تا حتی بتوان در مزایده های بزرگ برای مراکز خرید با وسعت زیاد شرکت نمایید.

ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی همچنین این امکان را ایجاد می نماید تا بتوانید از وام ها وتسهیلات مناسب برای راه اندازی کسب و کار و تولید قفسه ها نیز بهره مند گردید.

طراحی قفسه های فروشگاهی

دید خوب برای خرید یکی از کلیدی ترین نکات در طراحی قفسه های فروشگاهی می باشد . به طور کلی در دسترس بودن و چیدمان زیبا و چشمگیر در فضای فروشگاه مشتریان را برای خرید ترغیب می کند همچنین با چیدمان درست و منظم باعث آرامش فکری برای مشتریان در زمان خرید شده و این خود گام مهمی برای فروش بالاتر و جذب مشاری بیشتر است.

زمانی که کسب و کار شما به صورت شرکت ثبت شود اعتبار شما برای بستن قرارداد با افرادی که می خواهند محل فروش خود را مجهز به قفسه های فروشگاهی و یا قفسه بندی انبار نمایند بسیار بالا رفته و بدین صورت می توانید در بازار رقابت جایگاه مناسبی پیداکنید.

جنس قفسه های فروشگاهی

برای طراحی و تولید قفسه های فروشگاهی ابتدا باید با کارشناسی دقیق و بررسی کامل بر روی دسته بندی اجناسی که قرار است در فروشگاه ها برای فروش قرار گیرند بررسی شود و با توجه به وزن و اندازه ابعاد کالا ، متریال و جنس مواد اولیه قفسه ها و میزان طبقات محاسبه و براورد می شود.

این نکته را باید در نظر داشت که قفسه های فروشگاهی به غیر از چیدمان و شکل و نظم درست برای راحت تر کردن خرید مشتریان به نوعی حکم دکوراسیون یک فروشگاه را دارا می باشد و به دلنشین تر شدن فضای فروشگاه کمک بزرگی می کند.

با در نظر گرفتن فاکتور های بالا برای طراحی و ساخت قفسه های فروشگاهی باید با تیمی قوی و طراحانی خلاق همکاری نمایید . مشاورین و کارشناسان شرکت آریا پویان آرنگ آماده خدمات رسانی و مشاوره در کلیه زمینه های طراحیو ساخت و نصب قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی انبار برای شما عزیزان می باشند.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :