ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج ارزان و کم هزینه

روش ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج بر اساس مراحل، شرایط و مدارک و هزینه خاصی انجام می شود. انجام مراحل ثبت تغییرات شرکت بر اساس قانون تجارت را در ادامه با تمامی نکات و موارد شرح داده ایم همراه ما باشید تا به بررسی ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج بپردازیم.

روش ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

برای ثبت صورتجلسه تغییرات باید ابتدا مجامع عمومی تشکیل شود و بر اساس تغییرات مورد نظر می توانند اقدام به ثبت تغییرات کنند تا آگهی ثبت تغییرات صادر شود. صورتجلسات تغییرات سه نوع هستند که با شرح زیر می باشند.

صورتجلسه مجمع عمومی عادی: صورتجلسه ثبت تغییرات در شرکت اگر مربوط به انتخاب اعضاء هیئت مدیره یا انتخاب بازرسان شرکت باشد لازم است مجمع عمومی عادی تشکیل شود این مجمع در چهار ماه به عنوان مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد.

صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده: صورتجلسه تغییرات مجمع عمومی فوق العاده در خصوص ثبت تغییرات موضوعات اساسنامه می باشد و برای این موارد لازم است مجمع عمومی فوق العاده را تشکیل دهید.

صورتجلسه هیئت مدیره: در برخی موضوعات مانند تعیین سمت یا تعیین دارندگان حق امضاء صورتجلسه هیئت مدیره تنظیم می شود که در آن اعضاء هیئت مدیره تصمیم گیری می کنند.

مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

قبل از اینکه به مراحل ثبت تغییرات شرکت در کرج در واحد ثبت شرکت ها بپردازیم لازم است مرحله اولیه تغییرات را انجام دهید. ابتدا باید بر اساس نوع تغییرات و نوع شرکت مجمع عمومی عادی یا فوق العاده را دعوت نمایید.

مجمع با حد نصاب اکثریت عددی و سهامی اعضاء می توانند نسبت به ثبت تغییرات تصمیم گیری نمایند. تمامی جزئیات مربوط به جلسه باید در مجمع عمومی در صورتجلسه عنوان شود. اعضاء باید زیر صورتجلسات تغییرات را امضاء نمایند.

از این رو مراحل مربوطه به شرح زیر می باشد.

ابتدا باید به سایت ثبت شرکت ها وارد شوید و در قسمت ثبت تغییرات اشخاص حقوقی طی گام های مختلف اطلاعات مربوط به شرکت تجاری، موضوع تغییرات را باید وارد نمایید. سایر مراحل در سامانه بر اساس نوع تغییرات مربوطه ادامه خواهد یافت. بعد از ثبت نهایی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید مدارک به اداره ثبت شرکت ها پست شود.

روش ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

انواع ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

  • ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج برای انتخاب اعضاء هیئت مدیره و انتخاب بازرسان شرکت
  • ورود و خروج شرکاء شرکت
  • نقل و انتقال سهام شرکت
  • افزایش یا کاهش سرمایه
  • تغییر یا الحاق به موضوع شرکت
  • تاسیس شعبه جدید شرکت
  • انتخاب نام شرکت
  • تاسیس شعبه جدید شرکت

شرایط و مدارک ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

شرایط و مدارک مربوط به ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج بر اساس اسنادی که در ادامه خواهید خواند. این مدارک در دو نسخه به اداره ثبت پست خواهد شد.

  • صورتجلسه تغییرات مربوطه
  • آگهی یا روزنامه ثبت یا تغییرات شرکت
  • برگه پذیرش نهایی
  • ارائه اسناد مرتبط با ثبت تغییرات مورد نظر

شرایط مربوطه برای ثبت تغییرات شرکت تنظیم صورتجلسه تغییرات در مجمع عمومی است که بر اساس قانون تعریف شده است، حد نصاب مجامع عمومی، تنظیم صورتجلسه و حضور اعضاء و نیز سایر تغییارت مربوط به شرکت های تجاری می باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در کرج

برای ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با مسئولیت محدود لازم است این صورتجلسه طی قواعدی تنظیم شود. ابتدا باید نوع صورتجلسه را مشخص کنید یعنی باید تعیین کنید تغییرات شرکت مربوط به کدام مجمع عمومی می باشد. اطلاعات ثبتی شرکت اعم از نام و شماره ملی و ثبت شرکت باید در آن وارد شود.

اسامی اعضاء حاضر در جلسه و سمت هر یک باید در صورتجلسه عنوان شود. اطلاعات مربوط به تغییرات باید در متن صورتجلسه عنوان شود و اعضاء حاضر در جلسه زیر این برگه را امضاء کنند روند ثبت صورتجلسه تغییرات در اداره ثبت شرکت های کرج به یک صورت انجام می شود.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت سهامی خاص در کرج

تغییرات شرکت سهامی خاص در کرج باید در اداره ثبت شرکت های کرج ثبت شود. صورتجلسه تنظیم شده طی دو نسخه با امضاء اعضاء و مدارک مربوطه به اداره ثبت ارسال می شود و بعد از بررسی های انجام شده آگهی ثبت تغییرات صادر می شود.

ثبت صورت جلسه در دو مرحله انجام می شود ابتدا باید ثبت تغییرات در سایت اداره ثبت شرکت ها درخواست ثبت می شود و سپس مدارک به اداره ثبت ارائه می شود تا آگهی تغییرات شرکت سهامی خاص صادر شود. لازم به ذکر است در خصوص تغییرات مربوط به نقل و انتقال سهام منجر به صدور آگهی نمی باشد.

ثبت تغییرات موسسات غیر تجاری در کرج

برای ثبت تغییرات موسسات غیر تجاری لازم است بر اساس قواعد تجاری مجمع عمومی عادی یا فوق العاده برگذار می شوند. شرکاء موسسه با برگذاری مجامع عمومی نسبت به تغییرات شرکت تصمیم گیری می کند.

تغییرات موسسه غیر تجاری طی تنظیم صورتجلسه در اداره ثبت شرکت ها دو موسسات ثبتی به ثبت می رسد. حد نصاب مجمع عمومی حضور دو سوم اعضاء می باشد.

هزینه و زمان ثبت تغییرات شرکت در کرج

زمان برای ثبت تغییرات در کرج بسته به تکمیل بودن مدارک و انجام درست مراحل ثبت در طی 14 روز انجام خواهند شد. این زمان تقریبی است و نمی توان زمان دقیقی باشد. هزینه ها برای ثبت تغییرات شامل هزینه های حق ثبت و هزینه پست و روزنامه تغییرات در اداره ثبت بسته به تعدد صورتجلسات و نوع تغییرات مربوطه می باشد. در صورت داشتن وکیل هزینه حق الوکاله نیز محاسبه خواهد شد.

نحوه ثبت تغییرات شرکت در مجموعه ارزان ثبت به صورت تخصصی و با بهترین کارشناسان توسط وکلاء پایه یک توسط تیم کارشناسان ثبت در حداقل زمان و با کمترین زمان انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :