کاربردی ترین روش ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج

برند با اعتباردهی به اشخاص و کسب و کار آن ها نوعی برچسب برای کسب و کار به حساب می آید . اگر شما هم در فکر ثبت برند در کرج هستید باید این مژده را به شما بدهیم که بهترین مقاله را انتخاب کردید زیرا با ارائه مشاوره و توضیحات تکمیلی در خصوص ثیت علامت تجاری اشخاص راهنمای مناسب تجارت خواهد بود تا بتوانند با ثبت آن تمایزسازی را انجام داده و در مسیر اهداف گام بردارید. در ادامه به مدارک و شروط تا نحوه ثبت برند و علامت تجاری می پردازیم تا راهنمای شما باشد.

ثبت برند در کرج

علامت تجاری نام دیگر برند تجاری است که با ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی می توانید هویت دهی به کسب و کار خود را آغاز کنید. برند در کرج به صورت اختیاری به ثبت می رسد و تنها نشان دهنده تمیز کالاها با یکدیگر در طبقات یکسان می باشد. ثبت برند در کرج نوعی اقدام خاص در راستای مطرح شدن کسب و کار است.

برای انجام اقدامات لازم برای ثبت برند ارزان ثبت راهنمای جامع و تخصصی اشخاص و شرکتها خواهد بود. دانستن نکات حقوقی در زمینه ثبت برند یاری رسان هر کسب و کار تجاری خواهد بود. در ادامه به شروط و مراحل ثبت برند در کرج می پردازیم.

ثبت برند در کرج را می توانید در کم ترین زمان انجام داده و بدین صورت به اهدافتان نزدیک شوید. برندسازی در سال های اخیر به دلیل وجود خدمات و کالاهای مشابه بسیار مهم بوده که باید برای اخذ آن اقدام شود. موارد مهم در ثبت برند را می توان شرایط، مدارک و مراحل ثبت برند در کرج دانست که در زیر به آن ها می پردازیم.

شرایط ثبت برند در کرج

یک برند با رعایت قوانین اداره ثبت قادر به ثبت می باشد. از این رو بهتر است بدانید اصلی ترین شرط ثبت برند در کرج خاص و نوظهور بودن برند ارائه شده است که از سوی متقاضی ثبت برند به اداهر مالکیت تسلیم می گردد. یک برند باید دارای حروفی که قابلیت ثبت در زمان برند را ندارند نشود. استفاده از علائم زیر غیرقابل ثبت در اداره مالکیت صنعتی است:

  • تسلیم علامت تجاری مشابه علامت دیگری که در اداره مالکیت ثبت شده
  • ارائه علامتی که با نظم عمومی یا اخلاق حسنه اسلامی در تضاد باشد.
  • ارائه نشانه هایی که مشمول جغرافیایی باشد.
  • ارائه علائم تجاری که مشمل مواردی مانند اسامی اشخاص مشهور باشد.
  • اسامی متبرکه در برند غیر قابل ثبت است.
  • علائمی که دارای نمادهای رسمی دولتی باشد.

مدارک ثبت برند در صورتی که برند به نام شرکت (حقوقی) باشد کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل روزنامه تاسیس روزنامه آخرین تغییرات مجوزی که نشان دهد شما در صنف ( طبقه ) شغلی خود مشغول به کار هستید کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن نام برند اراده تصویر از نام و یا علامت تجاری برند خود در یک صفحه A4 مدارک ثبت برند در صورتی که برند به نام شخص(حقیقی) باشد کپی کارت ملی و شناسنامه شخص مابقی مانند مدارک بالا: و مجوز و کارت بازرگانی ارائه شده باید به نام شخصی که برند به نام اوست باشد.

مدارک موردنیاز برای ثبت برند در کرج

ثبت برند در ایران به دو روش حقیقی و حقوقی انجام می شود که مدارک آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است

مدارک مورد نیاز ثبت برند شخص حقیقی:

  • ارائه شناسنامه و کارت ملی شخص حقیقی متقاضی ثبت برند
  • تسلیم کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  • تسلیم مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت

مدارک مورد نیاز ثبت برند شخص حقوقی:

  • تسلیم شناسنامه و کارت ملی شرکا شرکت و مشخصات مربوط به شرکت در حال فعالیت
  • تسلیم روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  • ارائه مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  • کارت بازرگانی (در صورتی که در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد)
ثبت برند در کرج
ثبت برند در کرج

نحوه ثبت برند در کرج

  1. مراجعه به سامانه اداره مالکیت صنعتی
  2. انتخاب نام تجاری و برند که دارای تلفظ آسان و با معنی باشد
  3. انجام استعلامات مربوط به برند قبل از ثبت
  4. تدوین مدارک ثبت برند و علامت تجاری برای ثبت
  5. ارائه اظهارنامه برند
  6. بارگذاری مدارک ثبت برند
  7. بازبینی مدارک ارائه شده برای ثبت برند تجاری اراده شده در اداره مالکیت صنعتی
  8. پرداخت هزینه های مربوط به ثبت برند در کرج
  9. در صورت تایید مدارک ارائه شده برای ثبت برند کرج از سوی کارشناسان اداره ثبت اگهی در روزنامه منتشر می شود.
  10. در صورت عدم اعتراض اشخاص برای ثبت برند و علامت تجاری تا 30 روز می توان آگهی رسمی ثبت برند و تخصیص شماره ثبت برند
  11. صدور گواهینامه ثبت برند پایان مراحل ثبت برند

مراحل ثبت برند در کرج

مراحل ثبت برند ابتدا باید با کارشناسان ارزان ثبت در تماس باشید سپس باید بدانید که برای ثبت برند نیازمند این هستید که نشان دهید در صنف مورد نظر مشغول به فعالیت هستید، که بهترین راه حل برای این کار ارائه مجوز است ! مجوزی که در همان صنف (طبقه) شغلی شما باشد.

سپس باید مشخص کنید که میخواهید برند به نام شرکت باشد و یا شخص (حقوقی، حقیقی) پس از آن با تکمیل مدارک درخواستی اداره ثب برند پروسه ثبت برند شما آغاز می شود در انتها یک تصدیق 10 ساله داده می شود که بعد از ده سال بی اعتبار است و مجدد باید تمدید گردد.

هزینه و زمان ثبت برند و علائم تجاری در کرج

تعرفه های ثبت علامت تجاری را بر حسب طبقات محاسبه می کنند. هزینه های علامت تجاری را می توان در زمینه های انتشار آگهی در روزنامه در دونوبت، انتخاب وکیل ثبتی برند، تعیین طبقات برند دانست که می توانید آن را با مشاوره رایگان ارزان ثبت اخذ کنید.

هزینه ثبت برند یک تعرفه مشخص دارد که توسط اداره ثبت برند تنظیم می شود یک سری واریزی ها در قالب فیش های واریزی به اداره ثبت برند و هزینه حق الوکاله که تمامی این مبالغ قبل از عقد قرارداد شما عزیزان با ارزان ثبت مشخص و به شما اعلام می گردد در صورتی که می خواهید از هزینه های جزئی ثبت برند اطلاعات کسب کنید و یا می خواهید کار ثبت برند خود را به ما بسپارید با کارشناسان ارزان ثبت در تماس باشید لازم به ذکر است که مدت زمان ثبت برند بین 35 تا 45 روز کاری انجام می شود .

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در کرج

سازمان مالکیت صنعتی با ارائه خدمات ثبتی در کشور در زمینه ثبت انواع برند، ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراع متقاضیان را در مسیر اهدافشان یاری خواهد کرد. این ارگان با بهره مندی از کارشناسان و بازرسین خود می توان در زمینه ایده های نو و پیشرفت اهداف متقاضیان یاری رسان باشد.

ثبت اختراع در کرج

اختراع یک ایده یا تراوش ذهنی مخترع است که با برآورد تمامی مسائل ثبتی در کرج قابل ثبت است و مخترع با ثبت آن در اداره مالکیت می تواند به صورت قانونی اقدام برای ارائه و عرضه آن در بازار کرده و بتوانند کسب سود کنند. موسسه ارزان ثبت در این زمینه راهنمیای شما خواهد بود.

ثبت طرح صنعتی در کرج

طرح صنعتی یک رنگ، خط یا اشکالی نوظهور است که برای یاری رسانی به ثبت رساندن آن باید مطابق تشریفات مربوطه در اداره مالکیت معنوی انجام شود . نکته مهم در زمینه امور ثبتی در اداره مالکیت جزو اقدامات ثبتی برای هر اقدام ارائه طرحی نو که به بهبود انجام امور کمک می کند خواهد بود.

هر نوع اقدامی برای ثبت برند در کرج را می توانید از طریق مشاوره تخصصی کارشناسان ارزان ثبت پیش برده و با تجارب آن ها در تمامی امور خود بصورت بی نقص اقدام کنید . ما در تمامی گامهای حقوقی و ثبتی همراه شما عزیزان خواهیم بود. با ما در تماس باشید و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :