نکات حقوقی ثبت شرکت در اردبیل

ثبت شرکت در اردبیل

در دنیای امروزه کسب درآمد در اردبیل به دلیل اشباع بازارهای عرضه محصولات امری دشوار است که بازرگانان تنها با ثبت شرکت در اردبیل می توانند اقدامات ثبتی خود را اعتبار بخشیده و در مسیر فروش یا عرضه خدمات و کالاهای خود به صورت کاملاً قانونی فعالیت کرده و کسب سود کنند. به منظور حفظ منافع متقاضیان ثبت شرکت در اردبیل در ادامه به ارائه نکاتی مهم در این زمینه و راهنمایی هایی در خصوص مدارک، شرایط و مراحل ثبت برند می پردازیم. با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در اردبیل

شرکت ها بصورت کلی از اجتماع چند شریک که اهدافی مشخص و همسو دارند تشکیل می شود. شرکت های تجاری در قانون تجارت در قالب 7 نوع به ثبت می رسند که پرتقاضاترین آن ها را می توان شرکت با مسئولیت محدود به شمار آورد که سالانه بازرگانان برای ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها مدارک را ارائه می کنند تا بتوانند از تسهیلات ثبت شرکتها بهره مند شده و برای کسب درآمد فعالیت کنند. شرکت های قابل ثبت در ایران شامل : شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیرسهامی می باشد که هر کدام را با در نظر داشتن شروط خاص به خود می توان در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رساند.

اردبیل به دلیل پیشرفت روز افزون خود در سال های اخیر افراد زیادی را برای سرمایه گذاری و تجارت به سوی خود جلب کرده که در صورت اقدام آن ها برای ثبت شرکت و اعتبار بخشی به کسب و کار خود می توان فعالیت کنند. برای انجام امور ثبت شرکت در اردبیل می توانید با مشاوره رایگان حقوقی ارزان ثبت در راه پیشبرد اهداف خود گام بردارید.

شرایط ثبت شرکت در اردبیل

از شروط اصلی ثبت شرکت ها در اردبیل باید به تعدد شرکا اشاره کرد که حداقل اعضای موسس شرکت در صورت انتخاب نوع شرکت تجاری با یکدیگر متغییر می باشد برای مثال تعدد شرکا در شرکتهای با مسئولیت محدود حداقل 2 نفر می باشد که این اعضا باید سن قانونی را داشته باشند و از همه مهمتر کارمند ادارات دولت نباشند.

در شرکت های تجاری از میان اعضای شرکت حداقل 2 نفر باید سهام دار معرفی شوند. حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت در اردبیل بر اساس قانون اداره ثبت شرکت ها یک ‌میلیون ریال است.

قبل از شروع برای ثبت شرکت متقاضیان باید مدارک مربوط به محل شرکت، ارائه چند نام برای شرکت و سرمایه شرکت و تمامی اطلاعات ثبتی را در متن اساسنامه درج کرده و با انتخاب حق امضاداران اقدام به ثبت شرکت کنند.

مدارک ثبت شرکت در اردبیل

  • ارائه دو برگه از شناسنامه اعضای شرکت شامل مدیران، شرکا و کلیه سهامداران شرکت
  • ارائه 2 نسخه از تقاضانامه ثبت شرکت
  • ارائه دو نسخه از شرکتنامه و اساسنامه که به امضا ی حق امضاداران شرکت رسیده
  • تسلیم مجوزهای لازم برای ثبت شرکت موردنظر
  • ارائه دونسخه از صورتجلسه هیئت مدیره
  • تنظیم اقرار نامه مربوط به شرکت ثبتی
  • تنظیم و تکمیل اساسنامه
  • پرداخت هزینه ها که مربوط به ثبت شرکت خواهد بود به همراه فیش بانکی

مراحل ثبت شرکت در اردبیل

به دلیل پیشرفت شهر اردبیل در زمینه تجارت و گام برداشتن این شهر در زمینه بازرگانی بهتر است هر چه دقیقتر به مسئله ثبت شرکتها بپردازید تا بتوانید از تسهیلات و مزایای ثبت شرکتها و موسسات بهره ببرید. از این رو باید این نکته را بدانید که ثبت شرکتها تنها در سامانه اداره ثبت شرکتها قابلیت ثبت را دارد و با ارائه مدارک مربوط به نوع خاص شرکت انتخابی خود برای تجارت می توانید در مسیر ثبت شرکتها گام برداشته و با دانستن نکات حقوقی در زمینه ثبت شرکت ها اقدام به فعالیت تجاری کنید.

ابتدا یک کسب و کار باید شکل بگیرد و کالا یا خدماتی را برای عرضه داشته باشد تا بتوان آن را کسب و کاری بازرگانی نام نهاد. از این رو هر شخصی که اقدام به دادو ستد در بازار کند  باری بازرگانی حرفی داشته باشد با ثبت شرکت در اردبیل می تواند آن کسب و کار را به نام خود ثبت کرده و دیگر نگرانی از بابت انجام امور تجارت نداشته باشد.

تمامی امور ثبت شرکت در اردبیل را می توانید تنها در یک جلسه مراجعه به موسسه حقوقی تخصصی ثبت شرکت های ارزان ثبت بپیمایید . از این رو موسسه ارزان با بهره مندی از کارشناسان مجرب خود راهنمای شما عزیزان در زمینه ثبت شرکت ها خواهد بود. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

ثبت شرکت در اردبیل
ثبت شرکت در اردبیل

ثبت شرکت مسئولیت محدود در اردبیل

شرکتها برای ثبت دارای مشخصه خاص به خود می باشند که تمامی خاصه آن را با انتخاب نوع مناسب ثبت شرکت خود می توانید از طریق مشاوره حقوقی و ثبتی ارزان ثبت تمامی نکات حقوقی را دریافت کنید. نمونه شرکتهای پرتقاضای ثبت در اداره ثبت شرکتها بدون شک نوع شرکت مسئولیت محدود است که می توانند تنها با دو شخص به ثبت رسند. این شرکتها به دلیل محدود بودن مسئولیت هر شریک بهترین نوع شرکت قابل ثبت است. بهتر است بدانید شرکتهای مسئولیت محدو را با سرمایه اولیه 100 هزار تومانی می توان ثبت کرد.

ثبت شرکت سهامی خاص در اردبیل

شرکتهای سهامی خاص نوعی از شرکت های سهامی است که باید به صورت تخصصی برای ثبت آن ها در اداره ثبت شرکتها اقدام کرد. یک شرکت تنها در صورت ثبت می تواند از مزایای تسهیلات و وام های بانکی برای تاسیس و تجارت از سوی دولت بهره مند شود. پس ثبت سریع شرکت را از طریق مشاوره حقوقی ارزان ثبت از یاد نبرید. این امر برای آینده کاری تجار بسیار کارا بوده زیرا می توان کسب و کار راحتی در سطح بین المللی رونق بخشید.

ثبت موسسه در اردبیل

موسسات با انجام امور غیر تجاری در کشور فعالیت می کنند و تنها راه معرفی آن ها به دیگر اشخاص جامعه ثبت قانونی آن در اداره ثبت شرکت ها است. زیرا این امر باعث اعتبار بخشی به کسب و کار خواهد بود. یک موسسه با ارائه خدمات و در صورت ثبت موسسه از نوع انتفاعی با کسب سود به ارائه خدمات می پردازد که خود نوعی سرمایه گذاری برای رسیدن به اهداف اشخاص موسس می باشد.

ثبت شرکت پیمانکاری در اردبیل

شرکت های پیمانکاری از انواع شرکت های تجاری است که با ارائه مشاوره در خصوص عقد قراردادهای پیمانکاری و عمرانی می تواند فعالیت کند و با کسب سود در این زمینه در راه ارائه امور مربوط به تجارت گام بردارند. شرکتهای پیمانکاری را می توان در قالب 7 نوع شرکت قابل ثبت در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسانید و از بابت انجام امور پیمانکاری و عقد قراردادهای تجاری گام بردارید. در این مسیر موسسه حقوقی ارزان ثبت راهنمای شما خواهد بود.

ثبت شرکت خدماتی اردبیل

چرا باید شرکت تجاری را در اردبیل ثبت کرد؟ شرکت های خدماتی با موضوع فعالیت در زمینه های نظافتی یا کارهای مربوط به منازل که امروزه به دلیل صنعتی شدن شهرها شاهد آن هستیم اقدام به فعالیت می کنند. شرکت های بازرگانی از نوع تجاری می توانند در قالب شرکتهای با مسئولیت محدود به ثبت رسند و با ارائه مدارک ثبتی شرکتها به ثبت رسند.

ثبت شرکت بازرگانی در اردبیل

شرکت بازرگانی همان شرکت تجاری است که برای انجام امور خود به صورت قانونی باید آن ها را در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رساند تا از تسهیلات ثبتی آن را در زمان فعالیت بهره برد. شرکت های بازرگانی در انواع شرکت های قابل ثبت در اداره ثبت شرکت ها بر اساس تصمیم موسسین شرکت وابسته است زیرا در صورت انتخاب هر نوع شرکت در اردبیل با تعدد شرکا و سرمایه مواجه می شوید.

هزینه ثبت شرکت در اردبیل

تعرفه های ثبت شرکت در اردبیل با در نظر داشتن انجام گام های ثبتی توسط متقاضی یا ارائه مدارک ثبت شرکت به کارشناسان حقوقی موسسات ثبتی معتبر و انتشار آگهی ثبت شرکت ها و اخذ مجوزهای ثبتی وابسته بوده که می توانید لیست هزینه ها را از طریق مشاوره تخصصی ارزان ثبت اخذ کنید. با واسپاری امور ثبتی خود به کارشناسان ارزان در هزینه های ثبت شرکت اردبیل صرفه جویی خواهید کرد و تنها با پرداخت هزینه های به صرفه ثبتی شرکت را ثبت می کنید.

زمان لازم برای ثبت شرکت در اردبیل

مدت زمان ثبت شرکتها به نوع و میزان شرکا و در ادامه بازرسی های بازرسان اداره ثبت شرکتها بستگی دارد. اگر شما می خواهید این زمان را تحلیل بدهید و ثبت شرکت در اردبیل را در زمان 3 تا 7 روز کاری به اتمام رسانید موسسه ارزان ثبت با انجام امور حقوقی با بهره مندی از تجارب کارشناسان خود در حداقل زمان راهنمای شما خواهد بود.

آدرس اداره ثبت شرکت ها در اردبیل

اردبیل ، بزرگراه شهداء ، مابین میدان قدس و جنب تالار میلاد

واحدهای ثبت شرکت در استان اردبیل

  • ثبت شرکت در مشکین شهر
  • ثبت شرکت در مغان
  • ثبت شرکت در نیر
  • ثبت شرکت در پارس آباد
  • ثبت شرکت در کوثر
  • ثبت شرکت در نمین
  • ثبت شرکت در خلخال
  • ثبت شرکت در بیله سوار
به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :