لزوم ثبت تغییرات شرکت در تبریز

تغییرات شرکت در تبریز

هر تغییری که پس از ثبت شرکتها در زمان فعالیت شرکت ایجاد شود باید در اداره ثبت شرکتهای استان محل سکونت شرکت به ثبت رسند. صاحبان شرکتهای تجاری در تبریز برای ثبت تغییرات شرکت در تبریز با ارائه مدارک مربوط به تغییرات که در ادامه متن زیر به آن ها می پردازیم اقدام به ایجاد تغییر در شرکت تجاری خود کنند.

ثبت تغییرات شرکت در تبریز

تغییرات شرکت های تجاری امروزه متقاضیان زیادی را سردرگم کرده زیرا پرداختن به موضوع تغییرات امری قانونی است که اگر به آن پرداخته نشود مشمول جریمه خواهید شد. تغییرات شرکتها بر اساس نوع شرکت انجام می شود. برای تغییرات شرکت ها مدارک مربوط به شرکت را باید به اداره ثبت ارسال کنید. تغییرات در هر شرکتی باید براساس اصول انجام شود و با مشاوره تخصصی کارشناسان اداره ثبت اقدام به تایید یا عدم تایید مدارک ثبتی ارائه شده به منظور تغییرات انجام شود. در ادامه متن زیر به توضیح در خصوص انواع صورتجلسه تغییرات شرکت در تبریز می پردازیم.

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در تبریز

  • صورتجلسه تغییر آدرس شرکت
  •  صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت شرکت
  • صورتجلسه پیوستن به موضوع فعالیت شرکت
  • صورتجلسه تغییر نام شرکت
  • صورتجلسه افزایش و کاهش سرمایه شرکت
  • صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار
  • صورتجلسه نقل و انتقال سهام یا سهم‌ الشرکه
  • صورتجلسه تغییر آدرس شرکت
  • صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت شرکت
  • صورتجلسه پیوستن به موضوع فعالیت شرکت

شرایط و مدارک ثبت تغییرات شرکت در تبریز

شرایط ثبت تغییرات شرکت ها در صورت انجام امور حقوقی توسط اشخاص باید رعایت شده و در صورت الزام  به مشاوره تخصصی در زمینه ثبت تغییرات باید با وکلای حقوقی و ثبتی در ارتباط بوده تا بتوانید امور مربوط به ثبت تغییرات را در کم ترین زمان به رانجام رسانید. از جمله مهم ترین فاکتور های ثبت تغییرات در تبریز را تهیه و ارائه مدارک مربوط به ثبت در اداره ثبت شرکت ها است.  در ادامه به توضیح مدارک دو شرکت پرتقاضا در اداره ثبت شرکت ها می پردازیم.

مدارک برای تنظیم صورتجلسات مجامع در شرکت با مسئولیت محدود

  • ارائه آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • در صورت داشتن تغییرات در شر ارائه آخرین آگهی تغیرات و با روزنامه رسمی.
  • رونوشت از مدارک های ثبتی شرکت شامل: شرکتنامه ، تقاضانامه
  • ارائه مدارک شناسایی تمامی اعضا هیئت مدیره و سهامداران
  • در صورتیکه شرکای جدید اشخاص حقوقی باشند، الزام به ارائه رونوشت از آخرین روزنامه رسمی شرکت

مدارک مورد نیاز برای تغییرات در شرکت سهامی خاص

  • ارائه یک برگه از روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • تسلیم برگه تغییرات و ارائه آگهی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • تسلیم اظهارنامه شرکت
  • رونوشت از مدارک شناسایی سهامداران شرکت
تغییرات شرکت در تبریز
ثبت تغییرات شرکت در تبریز

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در تبریز

شرکتهای با مسئولیت محدود نوعی خاص و پرتقاضا برای ثبت شرکت اداره ثبت شرکت ها است که با دانستن نکات و شروط ثبت این نوع شرکتهای تجاری می توانید در کم ترین زمان به کسب و کار بازرگانی خود اعتبار بخشید. یک نکته مهم در زمان ثبت تغییرات در شرکتهای مسئولیت محدود که باید به آن توجه شود شرکای قابل اعتماد است که هر کدام با حضور در جلسات مجامع عمومی متشکله در شرکت برای رسیدگی به امور تغییرات اقدام به تایید و تنظیم صورتجلسه تغییرات می کنند.

ثبت تغییرات شرکت سهامی در تبریز

شرکت های سهامی خاص نوع دیگر پرتقاضای ثبت شرکت در تبریز بوده که در زمان فعالیت آن امکان تغییر خواهد بود که باید آن را در قالب صورتجلسه تغییرات به اداره ثبت شرکتها ارسال کرده و در صورت تایید کارشناسان و بازرسین اداره ثبت شرکتها با بازرسی مدارک ارائه شده از سوی شرکت اقدام به ارائه تاییدیه برای تغییرات شرکت آن را اعمال کنند.

ثبت تغییرات موسسه در تبریز

موسسات با موضوع فعالیت غیرتجاری در تبریز به ثبت می رسند. بهتر است بدانید موسسات در دو نوع انتفاعی و غیرانتفاعی به ثبت می رسند که در نوع انتفاعی افراد در راستای ارائه خدمات کسب سود کرده و در نوع غیرانتفاعی تنها برای خدمات رسانی و در راه عدم کسب سود در اداره ثبت به ثبت می رسند. این موسسات در صورت نیاز به تغییر باید با تشکیل مجامع عمومی و با ارائه مدارک مربوط به آن ثبت تغییرات موسسه را ایجاد کنند. موسسه ارزان ثبت در این زمینه راهنمای تخصصی شما خواهد بود.

هزینه و زمان ثبت تغییرات شرکت در تبریز

هر اقدام تجاری دارای هزینه های خاص به خود است که می تواند سودآور یا زیان اور باشد . از این رو کارشناسان و وکلای حقوقی ارزان ثبت با براورد هزینه ها و تعرفه های ثبت تغییرات قبل از هر اقدامی از سوی بازرگانان می تواند لیست هزینه های ثبتی را به بازرگانان در شرکت ها ارائه داده تا در مسیر ثبت تغییرات تبریز با مشکل مواجه نشده و با علم به هزینه های ثبت تغییرات در این زمینه گام بردارند. در خصوص زمان ثبت تغییرات نیز باید به فاکتورهایی مانند انتشار آگهی و تهیه مدارک خاص ثبت تغییرات بنابه نوع شرکت توجه شود تا بتوان مدت زمان تغییرات شرکت را محاسبه کرد.

موسسه حقوقی ارزان ثبت تمامی تغییراتی که در شرکتها نیاز به ثبت دارنمد را با رزومه موفق خود و بنابه تجارب کارشناسان حقوقی در کم ترین زمان و با هزینه ای به صرفه با ارائه مشاوره رایگان حقوقی پیش خواهد برد تا نگرانی و دغدغه فکری بازرگانان را بکاهد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید و از راهنمایی وکلای حقوقی بهره مند شوید.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :