راهنمای ثبت برند قالیشویی

راهنمای ثبت برند قالیشویی

اگر در فکر ثبت برند قالیشویی هستید و می خواهید در کم ترین زمان آن را به ثبت برسانید بهتر است با کارشناسان ارزان ثبت تماس بگیرید و یا جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص در ادامه مقاله ثبت برند با ما همراه باشید.

مشاوره ثبت برند قالیشویی

اخیراً به دلیل مکانیزه شدن بسیاری از کارها من جمله شستشوی فرش و به دلیل آپارتمان نشینی که سبب شده است که  مردم نیاز بیشتری به مراکز قالیشویی داشته باشند رقابت در این عرصه زیاد شده است به همین دلیل نیز ثبت برند قالیشویی بسیار اهمیت پیدا کرده است. در ادامه به تشریح از نحوه انجام روند ثبتی برای نام یا نشان تجاری مورد نظر شما خواهیم پرداخت.

مراحل ثبت برند قالیشویی

ابتدا باید برندی برای خود انتخاب یا طراحی کنید منظور از انتخاب برند انتخاب یک کلمه یا اسم تجاری است و منظور از طراحی برند همان طراحی لوگو می باشد. چنانچه کلمه ای را در لوگو به کار می برید یا نام تجاری می خواهید برای برند ثبت کنید ابتدا باید استعلام آن را به عمل آورید و مطمئن شوید که پیش از این برای کسی ثبت نشده است. البته اگر هم ثبت شده باشد نباید در طبقه مربوط به قالیشویی ثبت شده باشد و چنانچه نام انتخابی فارسی نباشد نیازمند اخذ کارت بازرگانی هستید.

پس از این مرحله باید مراحل سامانه‌ای را آغاز کنید، ابتدا به سایت اداره مالکیت صنعتی رجوع کنید و با تکمیل اظهارنامه مشخصات خود و برندتان را تایپ کنید و سپس پذیرش نهایی اظهارنامه را بگیرید.

بعد از آن در صورتی که اظهارنامه مورد تایید واقع شود باید مدارکی را که قبلا با اظهارنامه ارائه کرده اید  برای اداره مالکیت ارسال نمایید و مجدداً با درج شماره پیگیری خود  منتظر تایید مدارک بمانید چنانچه  مدارک نیز تایید گردد لازم  است که پیگیری ها انجام شود تا روزنامه رسمی نوبت اول برند به ثبت برسد.

بعد از این طبق قانون باید منتظر بمانید تا اگر کسی شکایتی نسبت به برندتان که آگهی  شده دارد مطرح کند و اگر مطرح نکند، پس از گذشت یک ماه مهلت قانونی باید آگهی نوبت دوم انجام شود ، یعنی برای دومین بار ثبت برند در روزنامه رسمی کشور برای شما آگهی شود و سپس درخواست حضوری جهت صدور گواهی برند باید  انجام شود.

اعتبار برند قالیشویی

مدت اعتبار گواهی ثبت برند قالیشویی برای کلیه درخواست های ثبتی به یک صورت است و به مدت ده سال گواهی معتبر است و پس از آن قابلیت تمدید دارد. شروع این اعتبار از تاریخ ارسال اظهارنامه در سامانه مالکیت معنوی لحاظ خواهد شد.

شرایط ثبت برند قالیشویی
شرایط ثبت برند قالیشویی

شرایط ثبت برند قالیشویی

یک برند به دلیلی همچون منحصربودن آن باید تمامی شروطی که در اداره ثبت علائم تجاری به آن اشاره شده را رعایت کرده باشد. در زمان ارائه به اداره مواردی مانند: برای اولین بار ارائه شدن و نبود تشابه بین آن با دیگر علائم ثبت شده حتی رنگ و شکل را دارا بوده و دارای طرحی خاص و منحصربه فرد باشد. از این رو کارشناسان و وکلای حقوقی ارزان ثبت شما را در این مسیر کاملاً تخصصی راهنمایی کرده تا بتوانید تمایم شروط ثبت برند و علائم تجاری را به سرانجام رسانده و بدین ترتیب امور خود را پیش ببرید.

مدت زمان و هزینه  ثبت برند قالیشویی

مدت زمان  ثبت برند به طور کلی برای تایید  اظهارنامه 35 -40 روزکاری است و پس از آن باید سایر مراحل ثبت برند انجام شود که به طور کلی 3-4 ماه زمان می برد.

مدارک لازم برای ثبت برند قالیشویی

ثبت برند قالیشویی به نام مالک قالیشویی که همان شخص حقیقی است نیاز به مدارک شناسایی مالک یا متقاضی و مجوز فعالیت او یا همان جواز کسب دارد. ثبت برند قالیشویی به نام خود قالیشویی یا شخص حقوقی نیاز به مدارک ثبتی قالیشویی علاوه بر مدارک فوق را نیز دارد.

موسسه ارزان ثبت در مسیر ثبت شرکت و برند با مشاوره اختصاصی و ویژه به متقاضیان ثبت برند در تمام کشور بهترین راهنما خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :